דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על ניתוחים פלסטיים - והפעם: הקטנת חזה 

מאת    [ 21/04/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2483 פעמים ]

ניתוחים פלסטיים, אשר בעשורים האחרונות הפכו לרווחים יותר, כוללים סוגים שונים של הליכים אשר מיועדים לשפר את המראה ואורח החיים. בין הניתוחים הפלסטיים ניתן למצוא ניתוח אף, מתיחת פנים, מתיחת בטן, הרמת עפעפיים (לפעמים משולב עם הרמת גבות), הגדלת חזה וכן הקטנת חזה. במסגרת ההליך הפלסטי של הקטנת חזה, מנתח פלסטי מסיר חלק מהשומן, חלקים מרקמת בלוטות העור וחלק מעור השד. כתוצאה מכך, השדיים קטנים, חזקים וקלים יותר. למעשה, מטרתו של ניתוח הקטנת חזה היא להתאים את גודל החזה באופן פרופורציונאלי למכלול הגוף ולמנוע היווצרות של בעיות רפואיות אשר עלולות להיגרם כתוצאה מהמשקל הרב. בין הבעיות הרפואיות, ייתכנו כאבי צוואר, עורף וגב, בעייתיות בנשימה ועמוד שדרה בעל עקמת.

 

על מנת לבצע ניתוחים פלסטיים, יש לוודא תחילה כי מתקיימים כל הקריטריונים הדרושים לסוג הניתוח המדובר. ניתוח הקטנת חזה, היעיל הן למטרות רפואיות והן למטרות אסתטיות, יש לבצע בתום תקופת ההתפתחות של החזה. כלומר,לנערות אשר טרם סיימו להתפתח והן עדיין בגיל ההתבגרות, מומלץ שלא לעבור הליך זה. ואולם, לעיתים יש מקרים של אי נוחות פיזית הגורמת למצבי סבל מתמשכים ולירידה בביטחון העצמי. במצבים אלו, ייתכן שהמנתח הפלסטי יסכים לבצע את הניתוח, לאחר שהפעיל שיקול דעת ומתוך התבססות על ניסיון העבר שלו. חשוב לדעת שהקטנת חזה, הוא אחד מהניתוחים פלסטיים אשר לא מומלצים לנשים המעוניינות להניק בעתיד את תינוקותיהן.

 

בחירת מנתח פלסטי היא מאד משמעותית. חשוב לוודא מראש שהמנתח הוא בעל מיומנות גבוהה, ניסיון  ומקצועיות רבים. כמו כן, רצוי לאתר המלצות על אותו מנתח פלסטי מחברים ומכרים. במידה שאיננו מכירים אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים ויכולים להמליץ לנו על מנתח טוב, ניתן לחפש המלצות באינטרנט, דרך פורומים העוסקים בנושא. עם זאת, אין לקבל המלצות אלה באופן חד משמעי ויש לקחת אותן בעירבון מוגבל. זאת מכיוון שלעיתים האדם שפרסם אותן אינו אובייקטיבי או שהוא בעל אינטרס לדבר. ייתכן והכותב עובד עבור אותו מנתח פלסטי מומלץ ותפקידו, בין היתר, להפיץ באינטרנט ביקורות אוהדות כלפיו.

 

החשיבות הרבה בבחירה מוקפדת של מנתח פלסטי נובעת מהסיבוכים שעלולים להתרחש לאחר הניתוח. לרוב, ניתוחים פלסטיים מסתיימים בהצלחה, אך הם עדיין כרוכים בסיכון שיהיו דימומים, זיהומים, כאבים קשים או תגובות בלתי צפויות. חשוב לדעת שלניתוח הקטנת חזה ישנן תופעות לוואי. כאמור, תיתכן פגימה ביכולת להניק (כיוון שבמהלך הניתוח מוסרות לא מעט צינוריות חלב) ובנוסף ייתכנו טפטוף נוזלים מאזור החתך של הניתוח והיווצרות סימני הגלדה. לעיתים רחוקות, בעקבות ניתוח הקטנת חזה, המטופלת עלולה לאבד את התחושה באזור הפטמות ועור החזה. בדרך כלל, תופעה זו נעלמת לאחר תקופה של חודש וחצי לערך, אך יש לקחת בחשבון שהדבר יכול להימשך ואף להישאר לנצח.

 

מומלץ לדעת כיצד להיערך לניתוח. כל מנתח פלסטי, בטרם הביצוע של ניתוחים פלסטיים, מייעץ ומסביר בהרחבה לגבי הניתוח הרלוונטי. במקרה של ניתוח הקטנת חזה, יש להימנע מעישון ומצריכה של כדורים וויטמינים מסוימים וצריך להזין את הגוף במאכלים מסוימים. במידה והמטופלת מעל גיל 40, המנתח הפלסטי יבקש ממנה לבצע צילום ממוגרפי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב